• 5M serijos traktorius

    Nustatantis naujus standartus

5M serija

 Jei jums reikia kompaktiško traktoriaus, kuris lengvai ir patogiai atliktų sunkesnius darbus, 5M – kaip tik jums. Jis truputį stipresnis nei 5G, bet taip pat lengvas ir labai manevringas.

 Dėl tvirto trumpo rėmo, siūlomo išskirtinai John Deere, 5M lengvai įveikia 2,4 t apkrovą. Taip pat jam būdingas išskirtinis hidraulinio siurblio našumas iki 94 l/min.

 Pridėkite dar modernią transmisiją, mechaninius valdiklius, elektroninį reversorių ir iškart suprasite, kodėl 5M tobulai tinka mažiems ir vidutinio dydžio gyvulininkystės ūkiams ar kaip pagalbinis traktorius žemdirbystėms ūkiams.

  • Keturi 51 – 74 kW (70 – 100 AG) modeliai (pagal 97/68/EC).
  • Galinga hidraulika.
  • Trumparėmė konstrukcija.
  • Idealiai tinka sunkiems priekinės krovos darbams su frontaliniu krautuvu.
  • Transmisijos nuo 16/16 SyncReverser iki 32/16 PowerReverser Plus su HiLo.
  • 2,15 t naudingoji apkrova.

Svarbiausios savybės

 Daugiau informacijos apie produkto svarbiausias savybes rasite žemiau.

Kabina

Erdvi ir patogi kabina

Erdvi ir patogi kabina

Įsėdę į erdvią 5M kabiną jausitės puikiai. Visi valdikliai – ten, kur norėtumėte juos matyti, patogiai pasiekiami, bet netrukdo.

 Dėl puikaus matomumo ir erdvės galėsite patogiai dirbti visą dieną.

  • Stiklinis stoglangis, sukurtas specialiai krovos darbams stebėti, užapvalinti gale esantys kampiniai langai ir galinio padargo stebėjimo langas užtikrina puikų matomumą gale ir aplinkui.
  • Ryškios spalvos ir daugybė apšvietimo variantų užtikrina patogią ir jaukią darbo aplinką.
  • Įvairūs sėdynės variantai (nuo mechaninės iki pneumatinės pakabos) užtikrina malonų važiavimą.
  • Naujoji kabina lygiomis grindimis, į kurią lengva įlipti, sukurta taip, kad užtikrintų ergonomiškumą ilgomis darbo dienomis.

Jei norite dar didesnio erdvės pojūčio, pažvelkite į mūsų naująją 5M operatoriaus darbo stotį (OOS).

320° aplinkos matomumas

320° aplinkos matomumas

  • Žinoma ir išbandyta TechCenter kabina užtikrina 320° matomumą.
  • Siauros kampinės atramos leidžia geriau matyti priekinius ratus, kad būtų lengviau važiuoti vagomis.
  • Pasirinktinis stoglangis užtikrina unikalų frontalinio krautuvo matomumą.
  • Galinio padargo langas, „C“ formos viduriniosios atramos ir užapvalinti kampiniai langai leidžia geriau matyti visas svarbias vietas.
  • Ant stacionaraus ar visiškai atsidarančio priekinio stiklo įrengtas kintamojo veikimo valytuvas.

Klimato kontrolė

Klimato kontrolė
 5M serijos kabinoje galima įrengti oro šildytuvą ar šildytuvą ir kondicionierių. Jų valdymo pultai patogiai ir ergonomiškai įrengti kabinos lubose dešinėje pusėje.

Headlight H4 žibintai su kampinėmis šviesomis

H4 žibintai su kampinėmis šviesomis
 Standartiškai John Deere 5M serijos traktoriai gaminami su Headlight H4 žibintais. Papildomos lempos nukreiptos žemyn ir į išorę, kad apšviestų plotą visai šalia ratų ir atokiau nuo jų. Galima įrengti iki keturių darbinių šviesų priekyje ir gale.

Valdikliai

Valdote jūs

5M valdikliai

 5M įrengtos dvi pavarų perjungimo svirtys. Mechaniniai valdikliai, pavyzdžiui, hidraulinių įrenginių, palengvina darbą. GTV, MFWD ir diferencialui standartiškai įrengiami elektroniniai valdikliai.

  • Mechaninis keltuvas valdomas dviem svirtimis, patogiai įrengtomis dešiniajame valdymo pulte. Jomis reguliuojama keltuvo padėtis ir eiga.
  • Pasirinktinis elektrohidraulinis keltuvas valdymas palengvina, pagreitina ir patikslina keltuvo koregavimą.
  • Aukščiausios klasės funkcija – transmisijos užraktas (Transmission Park Lock), kuris mechaniškai užrakina pavaras, 5M serijos traktoriuose diegiamas standartiškai.
  • Neišlipant iš kabinos GTV elektrohidrauliškai valdomas valdikliais, esančiais dešinėje pulto pusėje, ar pasirinktine nuotolinio valdymo sistema ant galinio sparno.
5M prietaisų skydelis – informacija vos žvilgtelėjus

 LCD monitoriuje rodomas traktoriaus greitis, GTV greitis ir laikmatis. Vairas palenkiamas ir teleskopiškai sureguliuojamas, kad būtų jums patogiausioje padėtyje.

SyncReverser prietaisų skydelis

SyncReverser prietaisų skydelis
 Prietaisų skydelyje rasite SyncReverser jungiklį ir indikatoriaus lemputę. Valytuvų, signalo ir šviesų jungikliai įrengti dešinėje priekinio stiklo pusėje. Taip pat rasite jungiklį artimojo ir tolimojo matymo šviesoms perjungti.

PowerReverser prietaisų skydelis

PowerReverser prietaisų skydelis
 PowerReverser jungiklis ir indikatoriaus svirtis, naudojama signalui įjungti ir tolimojo bei artimojo matymo šviesoms perjungti, įrengti ant vairo kolonėlės, po vairu, todėl juos patogu pasiekti. Ir PowerReverser, ir indikatoriaus jungiklis juda kartu su vairo kolonėle, kad visada būtų geriausioje padėtyje. Priekinio stiklo valytuvų ir šviesų jungiklius galima valdyti dešine ranka.

Variklis

Įrodytas našumas: dyzelinis 4,5 l PowerTech M.

5G variklis

 Kaip ir 5 serijos traktorių legendinis dyzelinis 4,5 l PowerTech M variklis sukurtas išskirtiniam patikimumui ir patvarumui užtikrinti.

 Jį lengva prižiūrėti, alyvą reikia keisti kas 500 valandų, atitinka III A etapo išmetamųjų dujų emisijos  reikalavimus, be to, gausu naujų savybių, todėl šis variklis dar geresnis nei anksčiau.

 Kai darosi sunku...

Kitąkart, kai toks sunkus darbas kaip krovinio tempimas ar arimas, sulėtins variklio darbą, atsipalaiduokite! PowerTech M užtikrina pastovų 340 aps./min. galios diapazoną, o didžiausias sukimo momentas – iki 390 Nm (5100M modelyje). 28% galios rezervas leis turėti tiek traukiamosios galios, kiek reikia.

Kai darosi sunku...

III A etapo išmetamųjų dujų emisijos reikalavimai
 Naujieji PowerTech M varikliai atitinka III A etapo išmetamųjų dujų emisijos  reikalavimus. Optimaliam rezultatui pasiekti naudojami mechaniniai valdikliai. Mechaninė įpurškimo sistema generuoja aukštą įpurškimo slėgį, kad pagerintų degimo efektyvumą ir patenkintų galingo ir ekonomiško traktoriaus naudotojo poreikius.

Turbininis kompresorius

Turbininis kompresorius
 Visuose 5M serijos traktoriuose sumontuoti naujo tipo turbininiai kompresoriai, užtikrinantys daugiau galios ir didesnį sukimo momentą. Visiems varikliams būdingas didelis išmetamųjų dujų srauto greitis trumpoje išmetamųjų dujų sistemoje, todėl geriausių rezultatų pasiekiama su vienu turbininiu kompresoriumi.

Įpučiamo oro aušintuvas

Įpučiamo oro aušintuvas
 TĮpučiamo oro aušintuvas 40-50% sumažina oro temperatūrą, kad į cilindrą patektų tankesnis oras su daugiau deguonies ir degimo reakcija vyktų švariau bei efektyviau.

Stūmoklinė aušinimo sistema

Išbandyta John Deere stūmoklinė aušinimo sistema, šlapiojo tipo cilindrų įvorės, uždaroji aušinimo ir viskozinė ventiliatoriaus sistemos užtikrina maksimalų efektyvumą, patikimumą ir traktoriaus išliekamąją vertę visą jo naudojimo laiką.

Aušinimas – jėga!

 Norint, kad išmetamųjų dujų kiekis atitiktų reikalavimus ir nemažėtų darbo našumas, reikia itin efektyvios aušinimo sistemos. 5M serijos traktoriai su PowerTech M varikliais puikiai pasiekia šį tikslą, nes tinkamas karščio paskleidimas užtikrina optimalų degimą.

Aušinimas

 Neprilygstamas aušinimas
 Pro radiatorių praeinančio oro temperatūra reguliuoja ventiliatoriaus sukimosi greitį. Atliekant sunkius lauko darbus, esant žemai oro temperatūrai, lėčiau veikia ir ventiliatorius, todėl galima panaudoti daugiau galios darbams atlikti ir sutaupyti degalų.

Variklio gaubto grotelės

Variklio gaubto grotelės
 Variklio gaubte įrengėme dvejas groteles viršuje ir šonuose. Dvejos viršutinės grotelės palengvina oro srauto patekimą į aušinimo zoną, o šoninės – leidžia greitai pasišalinti karštam orui iš variklio skyriaus.

Lengvai pasiekiamas radiatorius
 Atidarę vientisą gaubtą, galite lengvai prieiti prie puikiai radiatorių saugančių ekranų. Ekranus galima išimti ir greitai nuvalyti, kad radiatorius būtų švarus net ir esant daug dulkių.

Transmisija

Trys pagrindinės transmisijos – rinktis jums

5M transmisija

 5M serijos traktoriuose galite rinktis ne iš vienos, o iš trijų pagrindinių transmisijų, tad galite būti tikri, kad rasite savo ūkiui tinkamiausią sprendimą.
 Visuose transmisijų variantuose naudojama šlapiojo tipo sankaba, be vargo naudojama daugybę metų:

SyncReverser

5M SyncReverser

SyncReverser transmisija užtikrina 16 priekinės ir 16 atbulinės eigos greičių, perjungiamų dviem grindyse įmontuotomis svirtimis (dvisvirtis pavarų perjungimas).

  • Bazinei transmisijos versijai būdingas elektra valdomas reversorius.
  • Kairės pusės SyncReverser jungiklis įrengiamas patogioje vietoje – po vairu, ties prietaisų skydeliu. Dešinė ranka lieka laisva kitoms operacijoms, pavyzdžiui, pasukti galulaukėje ar atlikti krovos darbus.
  • Alyva aušinamos šlapiojo tipo sankabos užtikrina efektyvų ir sklandų priekinių bei galinių pavarų perjungimą net didelės apkrovos sąlygomis.
  • Priekinės ir atbulinės eigos pavarų santykis 1:1 leidžia greitai ir patogiai keisti važiavimo kryptį.
  • SyncReverser transmisija galima tik 30 km/val. modeliuose.
PowerReverser

5M PowrReverser

PowerReverser transmisija užtikrina 16 priekinės ir 16 atbulinės eigos greičių (30 km/val. ar 40 km/val.), pavaros perjungiamos dviem svirtimis. PowerReverser puikiai tinka sklandžiam ir lengvam krypties pakeitimui atliekant krovos darbus.

  • Keičiant kryptį nereikia koja išjungti sankabos.
  • PowerReverser jungiklis įrengtas ant vairo kolonėlės kartu su indikatoriaus, signalo ir tolimojo matymo žibintų jungikliais. Todėl jie visada po ranka, nepriklausomai nuo to, kaip pakreiptas jūsų vairas.
  • Alyva aušinamos šlapiojo tipo sankabos užtikrina efektyvų ir sklandų priekinių bei galinių pavarų perjungimą net didelės apkrovos sąlygomis.
  • Priekinės ir atbulinės eigos pavarų santykis 1:1 leidžia greitai, patogiai ir sklandžiai keisti važiavimo kryptį važiuojant bet kokiu greičiu.
  • Kairės pusės valdymas atlaisvina dešiniąją ranką.
PowrReverser PLUS

5M PowrReverser PLUS

PowerReverser Plus transmisijoje įdiegta Hi-Lo funkcija, pridedanti 16 papildomų priekinės eigos pavarų, t. y. ji siūlo 32 priekinės eigos pavaras ir 16 atbulinės eigos pavarų.

  • Hi-Lo jungikliu keiskite greitį iki 20%, kad prisitaikytumėte prie įvairių operacijų.
  • Keičiant kryptį nereikia koja išjungti sankabos.
  • Kairės pusės PowerReverser jungiklis įrengiamas ant vairo kolonėlės kartu su indikatoriaus, signalo ir tolimojo matymo žibintų jungikliais, kad būtų patogu valdyti.
  • Alyva aušinamos šlapiojo tipo sankabos užtikrina efektyvų ir sklandų priekinių bei galinių pavarų perjungimą net didelės apkrovos sąlygomis.
  • Priekinės ir atbulinės eigos pavarų santykis 1:1 leidžia greitai, patogiai ir sklandžiai keisti važiavimo kryptį važiuojant bet kokiu greičiu.
  • Kairės pusės valdymas atlaisvina dešiniąją ranką.

Rėmo dizainas

John Deere trumparėmis dizainas – konstrukcija, perkelianti našumą į kitą lygį

Rėmo dizainas

 Patvarus dvigubas plieninis 5M serijos rėmas yra tarsi tvirtas stuburas, atlaikantis sunkius svorius. Rėmas 440 mm trumpesnis nei 5R/RN, nes 5M įdiegta nauja transmisija.

 Siekiant ypatingo patikimumo, trumparėmėje konstrukcijoje variklis apsaugotas gumomis. Tai reiškia, kad varikliui persiduoda mažiau apkrovos, ypač atliekant krovos darbus.

  • Dėl tvirto „U“ formos rėmo modulinė konstrukcija yra itin kompaktiška.
  • Kol transmisija perduoda galią varikliui, trumparėmė traktoriaus konstrukcija laiko apkrovą.
  • Modulinis dizainas suteikia galimybę sąveikauti transmisijos komponentams, kad būtų užtikrintas didesnis lankstumas.
  • Nepriklausomas variklio montažas ant specialių atraminių laikiklių mažina variklio triukšmo ir vibracijų patekimą į kabiną.
  • Optimalus svorio pasiskirstymas – geresnė trauka, vairavimas ir padargo valdymas.

Frontalusis krautuvas

Frontalinis krautuvas
 Frontalinio krautuvo montažo rėmą galima tvirtinti tiesiai prie plieninio rėmo. 5M serijos traktoriui reikalingas nebrangus papildomas rėmas, didinantis traktoriaus svorį.

Kad variklis būtų apsaugotas, visa frontalinio krautuvo apkrova plieniniu rėmu perduodama tiesiai į priekinį ir galinį tiltus.

Hidraulika

Atviro centro hidraulikos sistema užtikrina reikiamą galią

Atviro centro hidraulikos sistema

Kad ir kaip sunku bebūtų, jums niekada nepritrūks hidraulinės galios: atvirojo tipo hidraulinės sistemos tandeminis siurblys standartiškai užtikrina 74 l/min. srautą. Pirmasis siurblys tiekia 24 l/min. srautą vairavimo ir stabdžių sistemoms, o antrasis – 50 l/min. srautą hidrauliniams mazgams ir tritaškiam keltuvui. Galima užsisakyti ir itin galingą 94 l/min. siurblį, idealiai tiksiantį klientams, kuriems reikalingas itin didelis hidraulinis srautas, t. y. kasdieniams krovos darbams.

  • Didelio pajėgumo tandeminis siurblys – 50+24 l/min., arba pasirinktinai 70+24 l/min. itin našioms frontalinio krautuvo operacijoms atlikti.
  • Viena galinė hidraulinė pora, dvi galinės hidraulinės poros ar trys galinės hidraulinės poros – sprendimai vidutinio dydžio ir stambiems specializuotiems ūkiams.
  • Krautuvo ir priekinio padargo paketai – tobuli sprendimai krautuvui, priekyje ar per vidurį tvirtinamam padargui montuoti.
  • John Deere priekinis keltuvas ir GTV įrengiami gamykloje – integruotas dizainas suderinamas su John Deere frontaliniais krautuvais.
  • Elektroninis keltuvas su jutikline sistema – tiksliai jaučiama padargo eiga, lengvas valdymas.

Trijų galinių hidraulinių porų Deluxe sistema

Trijų galinių hidraulinių porų Deluxe sistema.

Galinių hidraulinių porų sistema – tai trys dvigubo veikimo hidraulinės linijos vienoje vietoje:

  • Srauto reguliavimas ir paskirstymas į visas tris hidraulines linijas.
  • Keturių padėčių vožtuvai: neutrali, kėlimo, nuleidimo ir „plaukiojanti“.
  • „Plaukiojanti“ padėtis su užkirtimu.

Be to:

  • Pasirinktinai įsigyjami užkirtikliai leidžia keisti pageidaujamus nustatymus: krovos operacijas, nuolatinio hidraulinio siurblio darbą ar atlikti kartotines hidraulines operacijas.
  • Ties hidrauline pora įrengta kontrolinė rankenėlė, kad būtų galima patogiai reguliuoti srautą ir iš operatoriaus kabinos, ir iš išorės.
  • Išjungus variklį apsaugos nuo netyčinio įsijungimo sistema grąžina svirtį į neutralią padėtį.

Keltuvai ir GTV

Keltuvai ir GTV

Keltuvai ir GTV

 Mes žinome, kad ūkyje jums reikia įvairių padargų. Todėl siūlome rinktis iš dviejų galingų GTV kombinacijų: 540/540E ir 540/540E/1000 aps./min. Visi GTV valdikliai patogiai išdėstyti valdymo pulto dešinėje, sugrupuoti ir pažymėti geltona spalva. GTV elektrohidrauline jungtimi sujungtas su jungikliu, esančiu valdymo pulto dešinėje.

  • Elektroniniu būdu valdomas vožtuvas sklandesniam veikimui užtikrinti.
  • Hidrauliškai valdomas GTV stabdys padeda išvengti nepageidaujamo padargo veikimo išjungus variklį.
  • Alyva aušinamos daugiadiskės sankabos ir stabdžiai.
  • Priekinis GTV ir keltuvas gali būti įrengiami jau gamykloje – puikiai integruoti, patenkinsiantys įvairiausius poreikius.
  • GTV valdymas ant dešinio ar kairio sparno – visapusiškas valdymo lankstumas.

Nuo traktoriaus greičio priklausantis GTV
 John Deere sukūrė nuo traktoriaus greičio priklausantį GTV tokiems klientams, kuriems reikia, kad GTV būtų susijęs su traktoriaus ratų sūkiais. Nuo traktoriaus greičio priklausantis GTV naudojamas, pavyzdžiui, tempiant priekabą abiem varomaisiais tiltais; taip užtikrinama puiki visos transporto priemonės trauka, ypač kalvotoje vietovėje.

Galinis tritaškis keltuvas

Galinis tritaškis keltuvas
 Su 36 kN keliamąja galia esate pasiruošę naudoti sunkius padargus.

Keltuvo valdymas

Keltuvo valdymas
 Pasirinktinis elektroninis keltuvo valdymas su elektroniniais jutikliais greitai, sklandžiai ir tiksliai koreguoja padėtį. Dviejų padėčių jungikliu (1) pakeliamas ar nuleidžiamas tritaškis keltuvas, kai reikia nustatyti gylį ar aukštį. Svirtimi (2) patogiai ir tiksliai valdomas keltuvas, o padargo gylis nustatomas rankenėle (3).

Keltuvo amortizacija

Keltuvo amortizacija
 Įrengiama kartu su elektronine keltuvo valdymo sistema. Automatiškai įsijungianti keltuvo amortizacijos sistema užtikrina tolygų važiavimą prisikabinus sunkius padargus, garantuoja vairuotojo komfortą ir mažina įtampą traktoriaus detalėms.

Tiltai ir stabdžiai

Tiltai ir stabdžiai

Tiltai ir stabdžiai

 Galite rinktis dviejų varomųjų ratų (2WD) ar keturių varomųjų ratų (MFWD) tiltą: dviejų varomųjų ratų tiltas montuojamas 5070M ir 5080M modeliuose.

Keturių varomųjų ratų tiltą galima montuoti visuose 5M serijos modeliuose:

  • Reguliuojamas dviejų varomųjų ratų tiltas – bazinis tiltas, suteikiantis galimybę lanksčiai keisti traktoriaus plotį.
  • Pasirinktinis elektrohidrauliškai valdomas keturių varomųjų ratų tiltas užtikrina didesnę trauką, didesnes leistinas apkrovas ir keturių varomųjų ratų įjungimą nesustojus.
  • Judantys priekiniai sparnai užtikrina iki 10° didesnį posūkio spindulį.

  Keturių varomųjų ratų tiltą galima montuoti visuose 5M serijos modeliuose:

Dviejų varomųjų ratų tiltas

Svarbiausios dviejų varomųjų ratų tilto savybės:

  • 55° laipsnių posūkio kampas puikiam manevringumui užtikrinti.
  • 11° tilto eiga nelygioje vietovėje.
  • Reguliuojamas plotis nuo 1520 mm iki 2020 mm, reguliuojama 50 mm intervalais.
  • Itin patvarus lietas modulinis plienas suteikia dar daugiau patikimumo.

Keturių varomųjų ratų tiltas

Keturių varomųjų ratų tiltas

Elektrohidrauliškai valdoma keturių varomųjų ratų sistemos sankaba kumštelinio tipo, tad ją galima įjungti nesustojus. Optimalus tilto reguliavimas leidžia išgauti 52° posūkio kampą, užtikrinantį puikų posūkio spindulį. Riboto slydimo diferencialas automatiškai kompensuoja traukos skirtumus ir maksimaliai padidina traukiamąją jėgą

Stabdžiai
 5M serijos stabdžiai nereikalauja jokios priežiūros. Jie savaime susireguliuoja ir išsilygina, tai - alyva aušinami diskiniai stabdžiai:

  • Smūgius absorbuojantys stabdžių pedalai patogiam naudojimui užtikrinti.
  • Keturi stabdomieji ratai: stabdant abiem stabdžių pedalams, automatiškai įsijungia MFWD ir stabdoma visais keturiais ratais.
  • Posūkis stabdant: nuspaudus vieną iš pedalų, MFWD išsijungs ir traktorius pasisuks mažiausiu spinduliu.

Žemės ūkio valdymo sprendimai AMS

Pasirinktinės automatinio valdymo sistemos darbo tikslumui užtikrinti

Žemės ūkio valdymo sprendimai AMS

Kadangi 5G serijos traktoriuose standartiškai neįrengiama AMS įranga, John Deere siūlo autonominius sprendimus, kuriuos galima efektyviai panaudoti 5R serijos traktoriuose, kad būtų patenkinti mažų ir vidutinio dydžio gyvulininkystės bei specializuotų ūkių poreikiai.

Jie yra:

GreenStar Lightbar sistema

 

GreenStar Lightbar sistema
 Jei jūs niekada nesinaudojote valdymo sistemomis, ši paprasta, jokių sunkumų nesukelianti valdymo sistema kaip tik jums. Jai įdiegti reikia mažiau nei dešimt minučių, bet ji veikia tik John Deer traktoriuose. Sistemą sudaro du komponentai: naujasis imtuvas StarFire 300, montuojamas ant kabinos stogo, ir GreenStar Lightbar monitorius, įrengiamas ant prietaisų skydelio. Kiekvienas LED indikatorius GreenStar Lightbar monitoriuje rodo 10 cm nuokrypį nuo nustatytojo kurso.

Vairavimo sistema AutoTrac ATU 200 Universal

Vairavimo sistema AutoTrac ATU 200 Universal

 Tai palydovinė laisvųjų rankų valdymo sistema, didinanti traktoriaus darbo našumą ir lengvinanti gyvenimą operatoriui, pavyzdžiui, tamsoje ar esant daug dulkių. AutoTrac sumažina iki 90 % persidengimų ir pagreitina traktoriaus apsisukimą galulaukėse taupydama jūsų laiką, degalus ir darbo sąnaudas. Dokumentų parengimo ir padargo kontrolės programinė įranga padeda valdyti veiklos sąnaudas bei fiksuoti pasėlių identifikavimo ir kitą privalomąją informaciją. Sistemą sudaro: StarFire imtuvas, originalus GreenStar monitorius ir papildoma vairo kolonėlė. Sistema suderinama SF1, SF2 ir RTK signalais.

 Mūsų monitorius padės naujai pažvelgti į savo lauko darbus. Abiejuose monitoriaus variantuose – mygtukiniame GreenStar 1800 ir lietimui jautriame GreenStar 2600 – įdiegtas spalvoto vaizdo ekranas.

Frontalusis krautuvas

 5M serijos traktoriai ir John Deere frontaliniai krautuvai sukurti vieni kitiems

 Naudodami John Deere frontalinį krautuvą galite būti tikri dėl didesnio darbo našumo, krautuvo patvarumo ir tobulos pusiausvyros. Kodėl? Todėl, kad mes juos kuriame taip, tarsi jie būtų sudėtinė traktoriaus dalis, o ne po to primontuojamas padargas. Daugiau jėgos ir patvarumo reiškia, kad galėsite visiškai išnaudoti savo traktoriaus hidraulinę galią itin didelei rovimo jėgai ir trumpesniam operacijos laikui užtikrinti. Trumparėmė 5M traktorių konstrukcija puikiai tinka krovos darbams, nes dėl dalis krovinio svorio tenka rėmui ir mažiau apkraunamas variklis.

Jonh Deer frontalinių krautuvų pranašumai:

John Deere frontalieji krautuvai

  • Subalansuota priekinio tilto apkrova.
  • Optimalus krovinio ir traktoriaus stabilumas.
  • Mažiau apkraunamas rėmas ir visa konstrukcija.
  • Ergonomiški valdikliai.
  • Puikus matomumas.
  • Suderinami su Jonh Deere padangomis.
  • Puikus aptarnavimas.

Mechaninis išsilyginimas ar jokio išsilyginimo?

 Mechaniškai išsilyginantys (MSL) krautuvai automatiškai palaiko padargo lygį keliant ar nuleidžiant krovinį. Jie idealiai tinka itin atsakingiems krovos darbams, kai vairuotojas turi dirbti labai efektyviai. Savaime neišsilyginantys (NSL) krautuvai kainuoja mažiau ir puikiai tinka, kai nereikia išlaikyti padargo pusiausvyros keliant ar leidžiant krovinį.

Kuris krautuvas tinka mano 5M traktoriui ir mano ūkiui?
 533 (MSL ar NSL) idealiai tinka bendriesiems ūkio ir krovos darbams.
 583 (HSL/MSL ar NSL) gali kelti didesnius krovinius į didesnį aukštį nei 533.

 Priekinių padargų paketas

 Priekinių padargų paketas
 Priekinių padargų paketas sukurtas specialiai frontaliniams krautuvams ir kitiems priekyje ar per vidurį montuojamiems padargams, pavyzdžiui, gyvatvorių genėtuvams, mulčiavimo priedams, komunalinio, žemės ūkio ar specializuotiems darbams atlikti.
 Visuose paketuose įrengtos dvi hidraulinės poros, esančios traktoriaus viduryje po kabina dešinėje pusėje. Abu hidrauliniai vožtuvai veikia dvejopai, viename iš jų yra ir „plaukiojanti“ padėtis. Į visus padargų paketus įeina integruotoji vairalazdė, ergonomiškai įmontuota dešinėje pusėje priešais pavarų perjungimo svirtį, kad valandų valandas galėtumėte dirbti be jokios įtampos.

Krautuvo/priekinio padargo paketas

Krautuvo/priekinio padargo paketas
 Krautuvo/priekinio padargo paketą sudaro dvigubas hidraulinis mazgas traktoriaus viduryje, vairalazdė, per vidurį montuojamų priedų jungtys, krautuvo laikikliai su gaubto apsauga ir movomis.

Krautuvo paketas

Krautuvo paketas
 Krautuvo paketą sudaro dvigubas hidraulinis mazgas traktoriaus viduryje, vairalazdė, krautuvo laikikliai su gaubto apsauga ir movomis. Priešingai nei su krautuvo/priekinio padargo pakete, jame nėra per vidurį montuojamų priedų jungčių. Krautuvo paketas skirtas tik krovoms darbams atlikti, vairalazdės neįmanoma panaudoti kitiems, priekyje ar per vidurį montuojamiems, padargams valdyti.

Hilo jungiklis vairalazdėje

Hi-lo jungiklis vairalazdėje
 Siekiant didesnio darbo našumo ir komforto, pavarų perjungimą ir atitinkamas krautuvo funkcijas galima atlikti ir krautuvo vairalazde.

 

5M serijos video

 5M serijos video
Žiūrėti video

UAB „DOJUS agro“
Prekybos ir aptarnavimo centras
Juodonių k., Babtų sen.
LT - 54336 Kauno raj.
Tel.: +370 37 750 260
Faksas.: +370 37 750 210
info@dojusagro.lt